Emergency – urgentní servis

Jsme vám kdykoliv k dispozici

48hodinový havarijní servis po celé ČR a SK.

Dispečink

Kontakt: +420 775 09 08 09
E-mail:  dispecink@base-ic.cz

Postup urgentního servisu

1. Nahlášení poruchy

  • Telefonní nebo písemný kontakt 
  • Fotodokumentace
  • Videodokumentace

Popište, prosím dispečinku (telefonicky, písemně) co a kde se stalo a v jakém objektu. Nezapomeňte také přiložit potřebnou dokumentaci.

Příklad nahlášení události: Ve výrobní hale v Ostravě Hrabové, ulice Pracovitá 77, zatéká střecha. Vítr způsobil poškození plechu střechy a utrhl střešní světlík. A to konkrétně v ose X-Y u sloupu 30 dle fotodokumentace.

2. Jak postupujeme

Dispečer zaregistruje hlášenou událost na ploché střeše a společně s vámi zajistí všechny potřebné informace a podklady. Pokud je to nezbytné, odborně vás navede k zajištění oblasti havárie proti vzniku dalších škod.
Na sjednané místo nahlášené události urychleně dorazí technici, kteří opraví a zajistí vše, co je potřeba.
Zásah je velmi rychlý a efektivní. A to díky tomu, že specialisté mají k dispozici průběžné informace o stavu střechy z pasportizace budovy

Ceník služeb

Konečnou cenu vám vytvoříme podle prokazatelných zásahů. 
*nebo dílčí ceníkové ceny
*nebo individuální nabídky
* na veškeré změny, úpravy a doplňování textů, včetně úpravy cen má veškerá práva vyhrazena BASE IC group,a.s.

Proč si postavit plochou střechu od nás?

  • 100% výkon stavebního celku s dosažením vysoké délky životnosti.
  • Maximální úspora času.
  • Nadstandardní přístup v řešení vašich požadavků.
  • 48hodinový havarijní servis s výjezdem 2 pracovníků na místo určení po celé ČR a SK.
  • Online průběh služby.

Potřebujete opravit zatékající střechu nebo zabudovat střešní světlíky? Obraťte se na nás

Ukázky naší práce

Proč spolupracovat s námi

Kontaktní formulář